Objednávky zadané do 14:00 odošleme ešte dnes, ostatné nasledujúci pracovný deň.

Tvorba webu od A po Zisk

Tvorba webu od A po Zisk

9,90 
DK-0624
Vypredané

Ukážky z knihy

Ukážka (tvorba-webu-od-a-po-zisk-ukazka.pdf, 2,078 Kb) [Prevziať]

Popis

Niektoré časti knihy už nie sú aktuálne. Google zmenil niektoré algoritmy. Časť pre majiteľa webu o plánovaní webu sú však stále vysoko hodnotné. Objednajte si knihu pokiaľ ju ešte máme.

  • Táto kniha je napísaná pre majiteľov firiem a manažérov, ktorí chcú riadiť tvorbu firemného webu. Nájdu tu inšpiráciu pri tvorbe vlastnej stratégie.
  • Táto kniha nie je určená pre tvorcov webov (grafikov, programátorov, SEO konzultantov...). Kniha nepreberá odborné technologické otázky. Sprístuňuje internetový marketing ľuďom, ktorí ho chcú zvládnuť koncepčne, aby vedeli delegovať úlohy tvorcom.

Kniha je určená pre

Plánujete zriadiť si firemný web? Alebo vylepšiť ten súčasný? Hľadáte dodávateľa internetového riešenia, pretože sa tým sami nezaoberáte? Nespravte rovnakú chybu, ako mnoho iných firiem. Venujte pár hodín času čítaniu tejto knihy. Je to váš osobný konzultant internetových stratégií.

Košík

Zaplatili ste za web a ten vám nezarába?

Aj vy poznáte toho podnikateľa, čo zaplatil 2 000 eur za web akejsi firme? Ten web mu však nezarába. Ak tam chce doplniť nejakú novú informáciu, musí sa obrátiť na tú firmu, všetko je zdĺhavé, drahé a asi márne. Jednoducho zle investované peniaze a čo je horšie, stratený čas. Čas, kedy ten web už mohol získavať kredit a zákazníkov. Takéto príbehy sa stávajú až nepríjemne často.

Máte web no nikto vám naň nechodí?

To sa dá zmeniť. Možno však nemáte čas niečo sa učiť. No čas je vecou priorít.

Túto knihu sa oplatí preštudovať majiteľovi firmy, či manažérovi, ktorý potrebuje dať vyrobiť web a ak si v duchu hovorí:

  • Nevyznám sa v počítačoch, je to príliš zložité a ja mám na starosti aj iné veci.
  • Internetovú stratégiu má navrhnúť špecialista, nie majiteľ.
  • Neviem programovať ani tvoriť dizajn a ani s tým nikdy nechcem začať. Chcem len mať svoj web.
  • Zaplatili sme už veľa za výrobu webu, ale takmer nikto tam nechodí. Web nefunguje.
  • Na web nám síce ľudia chodia, ale nič od nás nekúpia, ani nás nekontaktujú. Nepotrebujeme web.
  • Na internete všetci znižujú ceny, s tým sa už predsa nedá ani bojovať. Je neskoro dnes začínať.
  • Náš web teraz nefunguje, ale skúsime zaplatiť reklamu a veci sa možno pohnú.

Takéto názory majú majitelia firiem, ktorí sa internetom nezaoberajú. Nemajú na to čas, alebo ich to nezaujíma. Majú svoju prácu, ciele. Ak ale nevedia ani základy o tom, ako internetový marketing funguje, nemajú nápady čo by sa dalo spraviť, kde začať, ako sa odlíšiť. Pokiaľ si len raz prečítate túto knihu, začnete sa na svet internetu dívať inými očami. Začnete vidieť súvislosti. Dostanete nápady, čo od webu môžete dostať a ako na to. V tej chvíli sa už v internetovom marketingu vyznáte. Potom môžete osloviť dodávateľa, ktorý vám web vytovrí podľa vašich požiadaviek. Ale ak sa vyznáte, dostanete korektnú ponuku. Neopijú vás rohlikom. Nepredajú vám predražené a nefungujúce riešenie.

Prečo vám odporúčame knihu Tvorba webu od A po Zisk?

Je to iná kniha, než akú asi očakávate. Väčšina kníh o internetovom marketingu sa venuje technickým špecialitám. Padajú skratky ako SEO, HTML, CSS, XML. Manažér, či majiteľ firmy, ktorý chce spraviť web sa nemá čas dopodrobna zaoberať technológiami. V knihe Tvorba webu od A po Zisk sa autor venuje tomu, ako a o čom má rozmýšľať majiteľ firmy.

Možno si hovoríte, že namiesto čítania knihy je lepšie zveriť analýzu webu a návrh jeho stratégie špecialistom. Taká analýza je však len draho predaný sedliacky rozum. Ak si dáte do súvislostí niekoľko pojmov, porozumiete tomu, ako robia stratégie webov špecialisti. Stať sa mierne zaškoleným expertom v tejto oblasti trvá pár desiatok hodín. Vy totiž už viete predávať, vyznáte sa vo svojom biznise. Stačí ak si doplníte základy internetového podnikania a ste sebestační.

Čím sa vyznačuje kniha Tvorba webu od A po Zisk?

Link building

Miro Veselý píše aj o zložitých témach jednoducho. Vybral z témy internetového marketingu to podstatné. Dozviete sa presne to, čo potrebujete vedieť, aby ste mohli práce na webe navrhnúť a delegovať kompetentným pracovníkom. Autor sa sústreďuje len na témy, ktoré na internete dlohodobo fungujú. Má to podložené vyše 10 ročnými skúsenosťami.

Aj keď vám SEO konzultanti budú tvrdiť, že na internete sa veci menia každých pár týždňov, nie je to pravda. Princípy a stratégie sa nemenia. Menia sa drobné technické detaily. Ak ste pred desiatimi rokmi vytvorili web podľa vtedajších znalostí a "sedliackeho rozumu", dodnes je úspešným. Autor tieto princípy používal pri tvorbe firemných webov, dnes už prevažne vo vlastných projektoch. V knihe svoje skúsenosti prekladá príkladmi z reálnej praxe.

Kniha vám pomôže vám hľadať cesty k úspešnej stratégii predaja či prezentácie firmy. Donúti vás zamyslieť sa, ako by sa dali ceny zvýšiť a nestratiť zákazníkov. V knihe nájdete tipy, ako analyzovať weby konkurencie a ako zaujať čitateľov aj v prípade, že konkurencia sa vo výsledkoch vyhľadávaní zobrazuje nad vami. Po preštudovaní tejto knihy dokážete sami navrhnúť vlastný internetový projekt, ktorý bude fungovať. Naučíte sa, ako môžete efektívne a rýchlo kontrolovať, či idete správnym smerom.

Tvorba webu je ako recept na varenie. Ak máte zrozumiteľný recept, uvaríte chutné jedlo, aj keď nie ste kuchár. A kniha Tvorba webu od A po Zisk je takým jednoducho zvládnuteľným receptom. Na súčasnom trhu je nedostatok podobných titulov. Väčšinou sú tieto knihy priodborné a určené pre špecialistov a tvorcov webu.

Marketingovú stratégiu a rozmýšľanie, ako píše autor, však nemôžete delegovať. Vy sami musíte vedieť, aké ciele chcete dosiahnuť.

Ako kniha vznikla?

Miro VeselýSpýtali sme sa Mira Veseláho, ako vznikla táto kniha. Povedal nám: "Začiatkom roku 2004 som začal písať tipy o tvorbe webu. Boli to rady prevažne pre tvorcov webov, grafikov, programátorov. V poslednom období sa však na mňa začali obracať známi, ktorí majú nefungujúce webstránky. Mali rôzne otázky. Chceli web použiť, avšak nevedeli, ako na to. Prakticky všetci už mali nejaký web. Zaplatili zaň často neúmerne veľa. Žiaden efekt. Tieto rozhovory boli dlhé a takmer vždy sme sa venovali len niekoľkým témam. Nakoniec som sa tieto otázky rozhodol spracovať. Vybral som z internetového marketingu len to, čo by mohlo pre majiteľa webu dobré vedieť. Technické podrobnosti vhodné pre pracovníkov, ktorí web zrealizujú sú prístupné na mojom webe inmarketing.sk. Tam už roky dávam tipy, ako robiť dizajn, ako implementovať štatistiku, či ako riadiť reklamnú kampaň. To všetko môže robiť dodávateľ webu. Majiteľ webu však musí navrhnúť stratégiu. On potrebuje poznať, ktoré otázky si má položiť, aby sa web stal úspešným. Práve o tom je kniha. Preberá praktické témy tak, aby vo vás vyvolávala nové nápady, ako sa odlíšiť od konkurencie. Uvedomujem si, že rozsah knihy 300 strán môže niekoho odradiť. Za niekoľko večerov čítania však dokážete vniknúť do sveta internetových technológií. Dokážete potom podnikať na ionternete efektívne. Nuž a v neposlednom rade už dokážete rozlíšiť, či váš dodávateľ webových stránok stojí za to, aby ste s ním spolupracovali. Možno pracujete v oblasti, ktorá je počítačom a internetu vzdialená. Aj tak by ste mali rozumieť internetovému marketingu. Prečo? Pretože sme vstúpili do informačnej éry. Nevedieť začína byť čoraz drahšie."

Z obsahu knihy vyberáme niektoré témy:

Dvanásť tajomstiev tvorby úspešného webu

  1. Určite cieľ webu a cieľovú skupinu. Veľa firiem nemá predstavu o tom, čo by mali dať na web. Na takých weboch potom nájdete jalový obsah. Aké ciele môže vlastne splniť webová stránka? A ako spôsobiť, aby ju našla aj cieľová skupina zákazníkov?
  2. Ako budovať dôveryhodnosť webu? Keďže internet je anonymné prostredie, je vhodné stať sa dôveryhodným. Ako spôsobiť, aby stránka vzbudila dôveru?
  3. Prispôsobte web potrebám návštevníka. Riešte problémy vašich zákazníkov. Toto "heslo" je v marketingu známe. Ako ho ale pretaviť do praxe na firemnej stránke?
  4. Odlíšte svoj web od konkurencie. Je fajn začať otázkou, kto sú vaši konkurenti. Viete ich na internete nájsť? Viete zistiť, akú návštevnosť má web vášho konkurenta? Ako sa naň dostávajú zákazníci? Potom môžete prísť s nápadmi, ako to celé spraviť tak odlišne, že si vás zákazníci všimnú. Keďže sa na vašom webe budú cítiť dobre a dôverujú vám, ste blízko k obchodu.
  5. Čo ľudia naozaj hľadajú? Ľudia hľadajú informácie o vašich produktoch a službách. Viete, ako to robia? Ak áno, viete, ako máte pripraviť váš web.
  6. Tvorba obsahu na internete. Tipy na písanie textov. Viete o tom, že kvalita vášho textu sa dá ľahko odmerať? Sú na to nástroje. Pomôžu vám pripraviť texty, ktoré budú vaši čitatelia radi čítať.
  7. Vyhodnocujte účinnosť webu. Kontrolujte návratnosť investície do webu. Viete, ako zistiť čo presne robia návštevníci keď prídu na vašu stránku? Viete o tom, že na internete sa dá kontrolovať, či investície do reklamy majú zmysel?

Ukážky z knihy nájdete v PDF súbore, ktorý si môžete stiahnuť tu: Ukážka z knihy Tvorba webu od A po Zisk.

Niektoré časti knihy už nie sú aktuálne. Google zmenil niektoré algoritmy. Časť pre majiteľa webu o plánovaní webu sú však stále vysoko hodnotné. Objednajte si knihu pokiaľ ju ešte máme.

  • Táto kniha je napísaná pre majiteľov firiem a manažérov, ktorí chcú riadiť tvorbu firemného webu. Nájdu tu inšpiráciu pri tvorbe vlastnej stratégie.
  • Táto kniha nie je určená pre tvorcov webov (grafikov, programátorov, SEO konzultantov...). Kniha nepreberá odborné technologické otázky. Sprístuňuje internetový marketing ľuďom, ktorí ho chcú zvládnuť koncepčne, aby vedeli delegovať úlohy tvorcom.

Kniha je určená pre

Plánujete zriadiť si firemný web? Alebo vylepšiť ten súčasný? Hľadáte dodávateľa internetového riešenia, pretože sa tým sami nezaoberáte? Nespravte rovnakú chybu, ako mnoho iných firiem. Venujte pár hodín času čítaniu tejto knihy. Je to váš osobný konzultant internetových stratégií.

Košík

Zaplatili ste za web a ten vám nezarába?

Aj vy poznáte toho podnikateľa, čo zaplatil 2 000 eur za web akejsi firme? Ten web mu však nezarába. Ak tam chce doplniť nejakú novú informáciu, musí sa obrátiť na tú firmu, všetko je zdĺhavé, drahé a asi márne. Jednoducho zle investované peniaze a čo je horšie, stratený čas. Čas, kedy ten web už mohol získavať kredit a zákazníkov. Takéto príbehy sa stávajú až nepríjemne často.

Máte web no nikto vám naň nechodí?

To sa dá zmeniť. Možno však nemáte čas niečo sa učiť. No čas je vecou priorít.

Túto knihu sa oplatí preštudovať majiteľovi firmy, či manažérovi, ktorý potrebuje dať vyrobiť web a ak si v duchu hovorí:

  • Nevyznám sa v počítačoch, je to príliš zložité a ja mám na starosti aj iné veci.
  • Internetovú stratégiu má navrhnúť špecialista, nie majiteľ.
  • Neviem programovať ani tvoriť dizajn a ani s tým nikdy nechcem začať. Chcem len mať svoj web.
  • Zaplatili sme už veľa za výrobu webu, ale takmer nikto tam nechodí. Web nefunguje.
  • Na web nám síce ľudia chodia, ale nič od nás nekúpia, ani nás nekontaktujú. Nepotrebujeme web.
  • Na internete všetci znižujú ceny, s tým sa už predsa nedá ani bojovať. Je neskoro dnes začínať.
  • Náš web teraz nefunguje, ale skúsime zaplatiť reklamu a veci sa možno pohnú.

Takéto názory majú majitelia firiem, ktorí sa internetom nezaoberajú. Nemajú na to čas, alebo ich to nezaujíma. Majú svoju prácu, ciele. Ak ale nevedia ani základy o tom, ako internetový marketing funguje, nemajú nápady čo by sa dalo spraviť, kde začať, ako sa odlíšiť. Pokiaľ si len raz prečítate túto knihu, začnete sa na svet internetu dívať inými očami. Začnete vidieť súvislosti. Dostanete nápady, čo od webu môžete dostať a ako na to. V tej chvíli sa už v internetovom marketingu vyznáte. Potom môžete osloviť dodávateľa, ktorý vám web vytovrí podľa vašich požiadaviek. Ale ak sa vyznáte, dostanete korektnú ponuku. Neopijú vás rohlikom. Nepredajú vám predražené a nefungujúce riešenie.

Prečo vám odporúčame knihu Tvorba webu od A po Zisk?

Je to iná kniha, než akú asi očakávate. Väčšina kníh o internetovom marketingu sa venuje technickým špecialitám. Padajú skratky ako SEO, HTML, CSS, XML. Manažér, či majiteľ firmy, ktorý chce spraviť web sa nemá čas dopodrobna zaoberať technológiami. V knihe Tvorba webu od A po Zisk sa autor venuje tomu, ako a o čom má rozmýšľať majiteľ firmy.

Možno si hovoríte, že namiesto čítania knihy je lepšie zveriť analýzu webu a návrh jeho stratégie špecialistom. Taká analýza je však len draho predaný sedliacky rozum. Ak si dáte do súvislostí niekoľko pojmov, porozumiete tomu, ako robia stratégie webov špecialisti. Stať sa mierne zaškoleným expertom v tejto oblasti trvá pár desiatok hodín. Vy totiž už viete predávať, vyznáte sa vo svojom biznise. Stačí ak si doplníte základy internetového podnikania a ste sebestační.

Čím sa vyznačuje kniha Tvorba webu od A po Zisk?

Link building

Miro Veselý píše aj o zložitých témach jednoducho. Vybral z témy internetového marketingu to podstatné. Dozviete sa presne to, čo potrebujete vedieť, aby ste mohli práce na webe navrhnúť a delegovať kompetentným pracovníkom. Autor sa sústreďuje len na témy, ktoré na internete dlohodobo fungujú. Má to podložené vyše 10 ročnými skúsenosťami.

Aj keď vám SEO konzultanti budú tvrdiť, že na internete sa veci menia každých pár týždňov, nie je to pravda. Princípy a stratégie sa nemenia. Menia sa drobné technické detaily. Ak ste pred desiatimi rokmi vytvorili web podľa vtedajších znalostí a "sedliackeho rozumu", dodnes je úspešným. Autor tieto princípy používal pri tvorbe firemných webov, dnes už prevažne vo vlastných projektoch. V knihe svoje skúsenosti prekladá príkladmi z reálnej praxe.

Kniha vám pomôže vám hľadať cesty k úspešnej stratégii predaja či prezentácie firmy. Donúti vás zamyslieť sa, ako by sa dali ceny zvýšiť a nestratiť zákazníkov. V knihe nájdete tipy, ako analyzovať weby konkurencie a ako zaujať čitateľov aj v prípade, že konkurencia sa vo výsledkoch vyhľadávaní zobrazuje nad vami. Po preštudovaní tejto knihy dokážete sami navrhnúť vlastný internetový projekt, ktorý bude fungovať. Naučíte sa, ako môžete efektívne a rýchlo kontrolovať, či idete správnym smerom.

Tvorba webu je ako recept na varenie. Ak máte zrozumiteľný recept, uvaríte chutné jedlo, aj keď nie ste kuchár. A kniha Tvorba webu od A po Zisk je takým jednoducho zvládnuteľným receptom. Na súčasnom trhu je nedostatok podobných titulov. Väčšinou sú tieto knihy priodborné a určené pre špecialistov a tvorcov webu.

Marketingovú stratégiu a rozmýšľanie, ako píše autor, však nemôžete delegovať. Vy sami musíte vedieť, aké ciele chcete dosiahnuť.

Ako kniha vznikla?

Miro VeselýSpýtali sme sa Mira Veseláho, ako vznikla táto kniha. Povedal nám: "Začiatkom roku 2004 som začal písať tipy o tvorbe webu. Boli to rady prevažne pre tvorcov webov, grafikov, programátorov. V poslednom období sa však na mňa začali obracať známi, ktorí majú nefungujúce webstránky. Mali rôzne otázky. Chceli web použiť, avšak nevedeli, ako na to. Prakticky všetci už mali nejaký web. Zaplatili zaň často neúmerne veľa. Žiaden efekt. Tieto rozhovory boli dlhé a takmer vždy sme sa venovali len niekoľkým témam. Nakoniec som sa tieto otázky rozhodol spracovať. Vybral som z internetového marketingu len to, čo by mohlo pre majiteľa webu dobré vedieť. Technické podrobnosti vhodné pre pracovníkov, ktorí web zrealizujú sú prístupné na mojom webe inmarketing.sk. Tam už roky dávam tipy, ako robiť dizajn, ako implementovať štatistiku, či ako riadiť reklamnú kampaň. To všetko môže robiť dodávateľ webu. Majiteľ webu však musí navrhnúť stratégiu. On potrebuje poznať, ktoré otázky si má položiť, aby sa web stal úspešným. Práve o tom je kniha. Preberá praktické témy tak, aby vo vás vyvolávala nové nápady, ako sa odlíšiť od konkurencie. Uvedomujem si, že rozsah knihy 300 strán môže niekoho odradiť. Za niekoľko večerov čítania však dokážete vniknúť do sveta internetových technológií. Dokážete potom podnikať na ionternete efektívne. Nuž a v neposlednom rade už dokážete rozlíšiť, či váš dodávateľ webových stránok stojí za to, aby ste s ním spolupracovali. Možno pracujete v oblasti, ktorá je počítačom a internetu vzdialená. Aj tak by ste mali rozumieť internetovému marketingu. Prečo? Pretože sme vstúpili do informačnej éry. Nevedieť začína byť čoraz drahšie."

Z obsahu knihy vyberáme niektoré témy:

Dvanásť tajomstiev tvorby úspešného webu

  1. Určite cieľ webu a cieľovú skupinu. Veľa firiem nemá predstavu o tom, čo by mali dať na web. Na takých weboch potom nájdete jalový obsah. Aké ciele môže vlastne splniť webová stránka? A ako spôsobiť, aby ju našla aj cieľová skupina zákazníkov?
  2. Ako budovať dôveryhodnosť webu? Keďže internet je anonymné prostredie, je vhodné stať sa dôveryhodným. Ako spôsobiť, aby stránka vzbudila dôveru?
  3. Prispôsobte web potrebám návštevníka. Riešte problémy vašich zákazníkov. Toto "heslo" je v marketingu známe. Ako ho ale pretaviť do praxe na firemnej stránke?
  4. Odlíšte svoj web od konkurencie. Je fajn začať otázkou, kto sú vaši konkurenti. Viete ich na internete nájsť? Viete zistiť, akú návštevnosť má web vášho konkurenta? Ako sa naň dostávajú zákazníci? Potom môžete prísť s nápadmi, ako to celé spraviť tak odlišne, že si vás zákazníci všimnú. Keďže sa na vašom webe budú cítiť dobre a dôverujú vám, ste blízko k obchodu.
  5. Čo ľudia naozaj hľadajú? Ľudia hľadajú informácie o vašich produktoch a službách. Viete, ako to robia? Ak áno, viete, ako máte pripraviť váš web.
  6. Tvorba obsahu na internete. Tipy na písanie textov. Viete o tom, že kvalita vášho textu sa dá ľahko odmerať? Sú na to nástroje. Pomôžu vám pripraviť texty, ktoré budú vaši čitatelia radi čítať.
  7. Vyhodnocujte účinnosť webu. Kontrolujte návratnosť investície do webu. Viete, ako zistiť čo presne robia návštevníci keď prídu na vašu stránku? Viete o tom, že na internete sa dá kontrolovať, či investície do reklamy majú zmysel?

Ukážky z knihy nájdete v PDF súbore, ktorý si môžete stiahnuť tu: Ukážka z knihy Tvorba webu od A po Zisk.

ľščťž skuskasdfsdfbxycb

Parametre

Druh tovaru:
Kniha
Autor:
Miro Veselý
Názov:
Tvorba webu od A po Zisk
Jazyk:
  • Slovenský
Počet strán:
290
Väzba:
Brožovaná
Rozmer:
155x225 mm
Hmotnosť:
435 g
ISBN:
9788097046781
EAN:
9788097046781
Vydavateľstvo:
Miro Veselý - MIREX