Tajomstvá uzatvárania predaja

Tajomstvá uzatvárania predaja

Odošleme najneskôr nasledujúci pracovný deň.

9,90 
DK-0703
3 ks
+

Popis

Tvoj príjem závisí od schopnosti uzatvoriť biznis!

  • Nech je úspešnosť vašich ďalších predajných rokovaní až 80%!
  • Nech zákazník pri rokovaní cíti neodolateľnú túžbu kúpiť to, čo mu ponúkate!
  • Vyhnite sa situáciám, ktoré vám pri predaji strpčujú život!

Táto kniha sa zrodila preto, aby ste sa ľahko a rozumne vyhli problémom, ktoré likvidujú vaše príjmy:

  1. Ako mám nájsť dostatok dobrých zákazníkov?
  2. Ako mám zabrániť tomu, aby zákazník nezneužil moje odborné vedomosti a neobjednal si to u konkurencie?
  3. Ako mám dosiahnuť dostatočný obrat napriek tomu, že je "veľa lovcov a málo tuleňov"?
  4. Ako mám zákazníka presvedčiť ku kúpe hneď pri prvom jednaní?
  5. Ako mám rýchlo uzatvoriť obchod, aby som zbytočne nestrácal čas?
  6. Ako sa mám naučiť vniknúť do osobnej sféry rôznych typov zákazníkov?
  7. Ako rieši námietky pravý špecialista na uzatváranie?
  8. Ako mám klásť tie správne otázky pre uzatvorenie?
  9. Ako sa máme vyhnúť tomu, aby na konci zákazník nepovedal "Ešte si to premyslím"?
  10. Ako mám presvedčiť ľudí, aby sa definitívne rozhodli?

Predaj, tak ako ho poznáme z roku 2004, skončil. Už nefunguje tak, ako kedysi. Existuje jedna časť predaja, o ktorej vám ešte nikto nepovedal. Proces, v rámci ktorého dosiahnete, aby zákazník minul u vás svoje peniaze, sa nazýva UZATVÁRANIE. Uzatváranie má 13 krokov. Naučte sa ich a buďte úspešní. Kúpte si túto knihu!

Úryvky z knihy:

"Každý človek má obavy. Je jedno, odkiaľ pochádzajú, podstatou je, či o nich človek bude hovoriť alebo nie. Vysloví ich však len vtedy, ak keď si dobre zvládol predchádzajúci krok a podarilo sa ti vytvoriť vnímavú a pozitívnu atmosféru.

Obvykle bude mať štyri až päť takýchto obáv, ktoré treba zvládnuť.

Dôležité je vedieť, že zvládanie obáv NEZNAMENÁ zvládanie námietok a predaj netreba robiť tak, že zákazník vôbec nič nenamieta.

Zákazník bude maž námietky vtedy, ak o kúpu nemá záujem. V našom konkrétnom prípade však ide o to, že dotyčný tvoj výrobok chce, ale môžu sa u neho vyskytnúť obavy v súvislosti s jeho kúpou. Ide o ozajstné obavy a treba sa im venovať, inak sa predaj neuskutoční. Zákazník bude počas celej hodinovej prezentácie prikyvovať, so všetkým bude súhlasiť a nakoniec odíde bez toho, aby čokoľvek kúpil.

To sa môže stať iba vtedy, ak si u neho nedokázal dosiahnuť, aby o svojich obavách začal hovoriť." (str.27)

"Na konci pokračuj s predajom súvisiaceho výrobku, aby obchod ostal uzatvorený! To som už spomínal na začiatku. Ide o predaj súvisiacich výrobkov a vtedy sa v hlave človeka otočí uzáver. Ani sa nenazdá a predchádzajúci výrobok je už vlastne predaný. Obchod so zákazníkom dokážeš okamžite alebo definitívne uzatvoriť, pretože prvý výrobok už nebude predmetom diskusie.

Môže sa stať, že si zákazník kúpi aj súvisiaci výrobok. Vtedy mu ponúkneš ešte ďalší súvisiaci výrobok. Možno si kúpi aj ten a ty mu ponúkaj ďalšie súvisiace výrobky až dovtedy, kým aspoň na jeden nepovie nie." (str.63)

"Musí existovať nejaký dôvod, prečo má kupovať. Musí to byť taký dôvod, ktorý mu umožní zachovať si tvár... Ten, čo kupuje, predsa musí niečo povedať manželke, mame alebo susedom, šéfovi, prečo si tú vec kúpil - bude to jeho zachovanie si tváre. Zachráni mu to česť. Ak mu nepomôžeš zachovať si tvár, tak má zákazník problém. Odstránil si všetky jeho obavy, bude sa cítiť obnažený a zľakne sa, že musí kupovať. Ihneď vysloví nie. Lebo mu nedáš nič, čím môže zdôvodniť svojmu okoliu, prečo kupoval.

Čím zdôvodní svoju kúpu? To, že si to kúpil, nie je logický argument. Treba mu niečo vložiť do úst. Alebo niečo povie aj on sám, ak dokážeš vytvoriť také podmienky, že si sám nájde ten správny dôvod, vďaka ktorému bude jeho kúpa v poriadku. V polovici prípadov je týmto štartovacím gombíkom alebo zachovaním si tváre výhoda tvojej služby alebo výrobku." (str.94)

O autorovi

Od roku 1994 sa venuje poradenstvu pre vrcholový manažment malých a stredných podnikov. Vo vyše 90 malých a stredných podnikoch pomohol vybudovať marketingovú a predajnú štruktúru.

Študoval v Nemecku, v Amerike, na Bahamách, v Južnej Afrike a v Anglicku.

Za 13 rokov usilovnej práce a bádania v oblasti uzavretia sa mu podarilo zistiť také veci, ktoré sú svetovým objavom. Prostredníctvom svojich spokojných zákazníkov zmenil kultúru predaja v Maďarsku a dokázal, že kľúčom k predaju je uzavretie. Vystupoval v rôznych médiách.

Hodnotenia čitateľov

"Krátka, stručná. "Len žiadne kecy..." by mohlo byť heslom tejto knihy. Odporúčam tým, ktorí chcú efektívne PREDÁVAŤ, a nie márniť čas..."(N.Benkovics, Zion-team)

"Tamás vysoko prekračuje úroveň bežných prednášajúcich a trénerov predaja. Nielen svojim štýlom a humorom, ale aj tým, že je jediný, kto sa špecializoval na uzatváranie predaja - na tú oblasť, ktorá je pre väčšinu predajcov a budovateľov sietí najväčšou výzvou." (K.Hideg, NuSkin)

"Konečne máme riešenia od človeka z východnej Európy, ktoré na našich trhoch fungujú, sú ľuďom blízke a zodpovedajú mentalite ľudí žijúcich v strednej Európe. Verím, že ich mnohí využijú." (L.Andor, predseda Združenia predajcov)

Predslov ku knihe

S Tamászom som mal česť stretnúť sa nedávno aj osobne. Podľa prvého dojmu veľmi nenápadný, skromný človek. Začali sme sa rozprávať o jeho „objavoch“ v oblasti predaja, o ktorých píše vo svojej knihe. Aj keď sa predajom a jeho štúdiom zaoberám už takmer pätnásť rokov, niektoré jeho myšlienky mi doslova „vyrazili dych“.

Postup, ktorý Tamász popisuje v tejto knihe, ide oveľa ďalej ako väčšina ostatných škôl predaja. Ide doslova k podstate toho, ako funguje ľudská myseľ počas nakupovania. Zrazu vám všetko dáva zmysel. Prestáva byť záhadou, prečo od vás zákazník v niektorých prípadoch nekúpil. A nielen to. V knihe nájdete ucelený systém, krok po kroku, ako môžete priviesť zákazníka ku kúpe.

Nie je to o manipulácii, ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať. Je to o lepšom porozumení toho, čo sa v zákazníkovi „deje“, keď sa rozhoduje. Po prečítaní tejto knihy pochopíte, ako zákazníkovi pomôcť zvládnuť skryté prekážky, ktoré mu bránia v kúpe. Také, ktoré si ani sám často neuvedomuje.

Ako dieťa som vždy túžil pozrieť sa do vnútra vecí. Chcel som vidieť a vedieť, ako fungujú. Dodnes si pamätám, ako otec predo mnou po prvý krát rozobral budík. Presne tak som sa znova cítil, keď sme s Tamászom rozprávali predaji. Rozobral predo mnou vec zvanú „predaj“ a skladačka mi zrazu oveľa viac zapadla do seba. Verím, že podobný zážitok budete mať aj vy po prečítaní tejto knihy.

Držím vám palce v predaji!

Martin Mišík tréner predaja

Parametre

Druh tovaru:
Kniha
Autor:
Tamás Kasza
Názov:
Tajomstvá uzatvárania predaja
Jazyk:
  • Slovenský
Počet strán:
131
Väzba:
Brožovaná
Názov originálu:
Lezárási útmutató
Preklad:
Euro-Lingua
Rozmer:
115x190 mm
Hmotnosť:
134 g
ISBN:
9788097087104
EAN:
9788097087104
Vydavateľstvo:
Success Consulting